شنبه , می 18 2024

آیا Call of Duty Mobile با Warzone Mobile جایگزین خواهد شد؟ – مستر گیمرز

[ad_1]

با اظهارنظر مایکروسافت این سوال به وجود آمده که آیا Call of Duty Mobile با Warzone Mobile جایگزین خواهد شد؟  .با مسترگیمرز مرجع بازی ها و همراه باشین.

 

آیا Call of Duty Mobile با Warzone Mobile جایگزین خواهد شد؟

بازیکنان CoD Mobile در حال تعجب هستند که پس از اظهار نظر مایکروسافت در مورد برنامه های آنها برای بازی، بآیا Call of Duty Mobile با Warzone Mobile جایگزین خواهد شد؟ یا خیر. با Warzone Mobile در افق، آنچه باید در مورد آینده CoD Mobile بدانید در اینجا آمده است.

بازیکنان CoD Mobile در حال حاضر از فصل دوم سال جدید لذت می‌برند، زیرا فصل ۲ هوی متال در ۲۲ فوریه وارد شد.

در نتیجه به‌روزرسانی‌های مداوم و بازار گسترده بازی‌های موبایل، CoD Mobile موفق شد جامعه اختصاصی از بازیکنان را پرورش دهد که همچنان از بازی پشتیبانی می‌کنند.

با وجود موفقیت CoD Mobile، نظرات اخیر مایکروسافت آینده این بازی را زیر سوال برده است و طرفداران می خواهند بدانند که آیا CoD Mobile در حال خاموش شدن است یا خیر.

آیا Warzone Mobile قصد دارد CoD Mobile را به تدریج حذف کند؟

در حال حاضر، هیچ تایید رسمی از سوی اکتیویژن مبنی بر خاموش شدن یا خاموش شدن CoD Mobile وجود ندارد.

سردرگمی اخیر پیرامون آینده CoD Mobile ناشی از خرید در حال انتظار مایکروسافت از Activision است. اگر معامله بزرگ انجام شود، مایکروسافت در مورد عناوین Call of Duty از جمله بازی‌های در حال انجام مانند CoD Mobile حرف آخر را خواهد زد.

مایکروسافت در پاسخ به سازمان رقابت و بازار دولت بریتانیا پیشنهاد کرد که «انتظار می‌رود که CoD: Mobile به مرور زمان (خارج از چین) با راه‌اندازی Warzone Mobile حذف شود.»

Ads MohiGame 1

جدید: مایکروسافت می‌گوید Call of Duty: Mobile به مرور زمان حذف می‌شود و Warzone Mobile جایگزین آن می‌شود. Activision این موضوع را تایید نکرده است.

انتظار می رود Warzone Mobile در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شود و به نظر می رسد مایکروسافت از پتانسیل هایی که عنوان جدید روی میز به ارمغان می آورد هیجان زده است.

در حالی که در حال حاضر هیچ خبر رسمی از آینده CoD Mobile در کنار Warzone Mobile وجود ندارد، این خرید نقش مهمی در روند رسیدگی خواهد داشت و می تواند تعیین کند که آیا CoD Mobile تعطیل خواهد شد یا خیر.

قبل از هر نتیجه‌گیری، مهم است که توجه داشته باشید که اکتیویژن هنوز به صورت عمومی درباره آینده Call of Duty: Mobile پس از ورود Warzone Mobile صحبت نکرده است.

از آنجایی که مسائل حقوقی مربوط به خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت ادامه دارد، ما شما را در جریان آخرین اخبار مربوط به آینده CoD Mobile قرار خواهیم داد.

 

 

مشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به این گیم نیوز زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهارده =