دوشنبه , می 20 2024

پوستر تازه فیلم The Little Mermaid

[ad_1]

به تازگی کمپانی دیزنی پوستری را برای فیلم لایو اکشن The Little Mermaid با بازی هلی بیلی در نقش اصلی منتشر کرده است.

فیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) جدیدترین اثر لایو اکشن از کمپانی دیزنی به شمار می‌رود که بر اساس یکی از آثار کلاسیک این کمپانی ساخته خواهد شد. حالا نیز پوستری برای آن منتشر شده که شخصیت اصلی را به تصویر می‌کشد.

در این پوستر تازه منتشر شده از فیلم «پری دریایی کوچولو» شخصیت آریل با بازی هلی بیلی به چشم می‌خورد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. در این پوستر، آریل که در دنیای زیر آب زندگی می‌کند، رویای بازدید از جهان بالای آب را دارد و حالا روی صخره‌ای نشسته و به افق خیره شده است.

این پوستر جدید فیلم «پری دریایی کوچولو» ادای احترام بسیار جالب‌توجه و جذابی به پوستر انیمیشن کلاسیک آن محصول سال ۱۹۸۹ میلادی به شمار می‌رود و شباهت‌های متعددی را می‌توان میان آن‌ها مشاهده کرد.

فیلم The Little Mermaid
فیلم The Little Mermaid

در فیلم «پری دریایی کوچولو»، شاهزاده اریک با بازی جونا هاوئر کینگ پس از یک طوفان سهمگین در یک ساحل زخمی شده و از پا در آمده است. آریل تلاش می‌کند تا از او مراقبت کند و در ادامه نیز رابطه عاشقانه‌ای میان آن‌ها شکل می‌گیرد که سبب می‌شود تا آریل برای داشتن پا به جای باله، معامله بسیار خطرناکی را انجام بدهد.

در این اثر و همانند فیلم اصلی، آریل با جادوگر شرور اورسلا با بازی ملیسا مک‌کارتی موافقت می‌کند تا به جای صدای دلنشینش، پا داشته باشد. اما اگر آریل نتواند در مدت زمان سه روز توجه اریک را به خودش جلب کند، دوباره یک پری دریایی تبدیل می‌شود و مجبور است تا آخر عمرش برای اورسلا کار کند.

سکان کارگردانی فیلم «پری دریایی کوچولو» را راب مارشال برعهده دارد که قبلا سابقه همکاری با دیزنی را داشته است. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۶ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهار =