دوشنبه , می 20 2024

معرفی سریال آن دختر (O kiz) ؛ داستان، بازیگران و بررسی

[ad_1]

سریال آن دختر یکی از آثاری است که به تازگی از کانال دی پخش شده. این سریال ترکی به خوبی توانسته است نظر بینندگان را به خود جلب کند. اگر دوست دارید بیشتر درباره سریال O kiz بدانید، در این مطلب همراه ما باشید.

سریال ترکی آن دختر محصولی جدید از کمپانی Content House است که توسط Kanal D منتشر شد. این سریال با داستان جذاب و بازیگران توانمندش خیلی زود توانست خودش را ثابت کند. کارگردان این سریال درام اوزلم گونهان (Özlem Günhan) است و فیلمنامه آن را نیز سیرما یانیک (Sırma Yanık) نوشته است. درباره زمان پخش سریال آن دختر باید بگوییم که اولین قسمت این اثر در 21 سپتامبر 2022 (30 شهریور 1401) روی آنتن رفت و قسمت آخر آن نیز در 15 مارس 2023 (24 اسفند 1401) منتشر می‌شود. تعداد قسمت های سریال O kiz نیز 24 اپیزود است. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال O kiz می‌پردازیم و بیشتر با این عنوان از سریال‌های ترکی آشنا می‌شویم.

فهرست مطالب:

داستان سریال آن دختر

سریال O kiz

در خلاصه سریال O kiz می‌خوانیم که این سریال درباره دختری به نام زینب است. او به همراه پدرش که ناتوانی‌های خاص دارد و ذهنش همانند یک کودک پنج ساله است زندگی می‌کند و باید مانند یک مادر از او مراقبت کند. زینب رویای این را دارد که از زندگی فقیرانه‌اش نجات پیدا کند و راهی برای ستاره شدن بیابد.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های سریال آن دختر

کافی است نگاهی به یک فراگمان سریال آن دختر بیندازید تا متوجه شوید وقتی می‌گوییم این سریال گروه بازیگری پرقدرتی دارد، از چه حرف می‌زنیم. در این بخش بیشتر با بازیگران سریال آن دختر و بیوگرافی آن‌ها آشنا می‌شویم.

ارکان پتک‌کایا در نقش کدیر

سریال ترکی آن دختر

ارکان پتک‌کایا (Erkan Petekkaya) بازیگر ترک متولد 11 دسامبر 1971 برابر با 20 آذر 1350 است. او تا کنون در سریال‌های ترکی متفاوتی از جمله Beyaz Gelincik (شقایق‌های سفید) محصول 2005-2007، سریال Sessiz Fırtına (طوفان ساکت) محصول 2007-2008، سریال Öyle Bir Geçer Zaman ki (روزی روزگاری) محصول 2010-2012، سریال Dila Hanım (دیلا خانم) محصول 2012-2014 و سریال Paramparça (گوزل) نقش‌آفرینی کرده است. پتک‌کایا در سال‌های 2021 و 2022 به عنوان بازیگر مهمان در سریال اتاق قرمز حضور داشت و نقش‌آفرینی‌اش در این اثر مورد تحسین بسیاری قرار گرفت.

پتک‌کایا در سریال آن دختر با هنرمندی تمام نقش کدیر را ایفا می‌کند. او یک مرد 45 ساله است که رفتار و البته معصومیت یک کودک 5 ساله را دارد.

دیلین دوگر در نقش زینب

بررسی سریال آن دختر

دیلین دوگر (Dilin Doger) بازیگر ترک متولد 22 فوریه 1995 برابر با 3 اسفند 1373 است. او بازیگری را با حضور در تبلیغات و پیام‌های بازرگانی آغاز کرد و سپس در سال 2021 در یک قسمت از سریال تلویزیونی Ex Askim به ایفای نقش پرداخت. دیلین دوگر پس از آن در سال 2022 در فیلم درام Goodnight Soldier یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد. دیلین با بازی در نقش زینب در سریال آن دختر توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

همچنین بخوانید :

سزین آک‌باش‌اوغول‌لاری در نقش ستاره

معرفی سریال O kiz

سزین آک‌باش‌اوغول‌لاری (Sezin Akbaşoğulları) بازیگر ترک متولد 22 آوریل 1981 برابر با 2 اردیبهشت 1360 است. اولین تجربه‌های بازیگری او در گروه تئاتر مدرسه‌شان شکل گرفت. او سپس در دانشگاه در رشته تئاتر تحصیل کرد و پس از آن در سال 2005 با بازی در سریال Beyaz Gelincik به شهرت رسید. سزین همچنین برای بازی در فیلم Kavşak محصول 2010 تحسین شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آدانا را به طور مشترک با نرگس اوزتورک (Nergis Öztürk) دریافت کرد. او در سال‌های اخیر علاوه بر سریال آن دختر، در سریال Babamın Günahları محصول 2018، سریال Ağlama Anne محصول 2018 و سریال Uyanış: Büyük Selçuklu به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشته است.

سزین در این سریال نقش ستاره را ایفا می‌کند. او یک زن تاجر موفق است که در اواخر دهه 30 سالگی زندگی‌اش به سر می‌برد. او نه تنها از لحاظ ظاهری زیباست، بلکه کاریزما و موفقیتی که دارد نیز او را به شخصیتی بسیار جذاب تبدیل می‌کنند.

چنگیز اورهونلو در نقش اوزان

داستان سریال آن دختر

چنگیز اورهونلو (Cengiz Orhonlu) بازیگر اهل ترکیه است. او در سال 2014 در فیلم بدون من (Without Me) به ایفای نقش فرعی پرداخت. در سال 2019 نیز او را در یک اپیزود از سریال Arka Sokaklar دیدیم. فیلم Ayna Ayna نیز یکی از جدیدترین آثار چنگیز اورهونلو است که در سال 2022 منتشر شد.

همچنین بخوانید :

سایر بازیگران سریال آن دختر عبارتند از:

  • آیتن اونچو اوغلو (Ayten Uncuoglu) در نقش فاطما
  • اورهان کیلیچ (Orhan Kilic) در نقش فوزی
  • آسیه دینچسوی (Asiye Dinçsoy) در نقش تورکان
  • زینب سونمز (Zeynep Sonmez) در نقش سحر
  • منیره آپایدین (Munire Apaydın) در نقش نعمت
  • احمد مکین (Ahmet Mekin) در نقش اسماعیل
  • ایلگین چاکیر (Ilgin Cakir) در نقش مینا
  • ملیح سلجوق (Melih Selcuk) در نقش صالح
  • اجه افه (Ece Efe) در نقش ایپک
  • گوکتوگ ییلدیریم (Goktug Yildirim) در نقش مصطفی
  • ام کورتوغلو (Arkın) در نقش آرکین
  • دنیز باکاجاک (Deniz Bakacak) در نقش سدا
  • مصطفی کوناک (Mustafa Konak) در نقش یوسف
  • نهیر گوکدمیر (Nehir Gokdemir) در نقش اسما

بررسی سریال آن دختر

بازیگران سریال آن دختر

سریال ترکی آن دختر داستان دختری با آرزوهای بزرگ را به تصویر می‌کشد. این سریال درام عناصری از ژانر عاشقانه و کمدی را نیز در خود دارد. شاید حتی بتوان سریال O kiz را یکی از اعتیادآورترین سریال‌های ترکی دانست چراکه اگر تماشای آن را شروع کنید، دیگر نمی‌توانید از آن دست بکشید. این سریال به خوبی به مفاهیم مهمی چون قلدری می‌پردازد و نشان می‌دهد که چطور گاهی افراد از قدرتشان سوءاستفاده می‌کنند.

همچنین بخوانید :

یادتان هست که گفتیم سریال ترکی آن دختر بازیگران توانایی دارد؟ یکی از این بازیگران توانا ارکان پتک‌کایا است که با ایفای نقش بی‌نظیر و بی‌نقصش که البته با سایر نقش‌های کارنامه کاری‌اش تفاوت بسیاری دارد، بار دیگر توانسته است خود را به عنوان یک بازیگر فوق‌العاده ثابت کند.

کلام آخر

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به معرفی سریال ترکی آن دختر پرداختیم. آیا شما قصد دانلود سریال O Kiz را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره تیزر سریال آن دختر چیست؟ می‌توانید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌های پلازا در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. اگر دوست دارید با جدیدترین سریال‌های ترکی آشنا شوید نیز می‌توانید نگاهی به مقاله معرفی سریال‌های ترکی 2023 داشته باشید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =