یکشنبه , می 19 2024

کارگردان طراحی GTA Online هرگز انتظار چنین موفقیتی را نداشت

[ad_1]

آقای اسکات بوچارد (Scott Butchard)، کارگردان طراحی GTA Online، به تازگی در مصاحبه‌ای گفته که موفقیت این بازی برای تیم توسعه‌ی آن شوکه‌کننده بوده و آن‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که طول عمر این بازی به ۱۰ سال برسد.

علی رغم عرضه‌ی Grand Theft Auto 5 در سال ۲۰۱۳، این بازی هم‌چنان یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌های جهان بوده و توانسته تا کنون بیش از ۱۷۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. چنین موفقیتی بدون شک بی‌سابقه است، با این حال می‌توان بخش زیادی از این موفقیت را به پای بخش آنلاین این بازی یعنی GTA Online نوشت. بخش چندنفره و همیشه در حال گسترش Grand Theft Auto 5 که در حال حاضر به عنوان یک تجربه‌ی مجزا هم در دسترس است.

با این حال شاید جالب باشد بدانید که حتی راکستار (Rockstar) هم انتظار چنین موفقیتی را برای GTA Online نداشت. این را اسکات بوچارد در مصاحبه‌ی جدید خود با GamesRadar گفته است. بوچارد در این مصاحبه گفته که پیش از عرضه‌ی GTA Online آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند که ۱۰ سال پس از عرضه‌ی این بازی هم به پشتیبانی از آن ادامه دهند. او در این باره گفت:

وقتی ما کار خود را آغاز کردیم، حتی نمی‌توانستیم در مورد ادامه دادن این پروژه به مدت ۱۰ سال رویاپردازی کنیم. موفقیت GTA Online پدیده‌ای است که هرگز انتظارش را نداشتیم.

همان‌طور که انتظار می‌رود به نظر می‌رسد که راکستار هیچ برنامه‌ای برای کند کردن روند GTA Online نداشته و در حال حاضر برنامه‌های بزرگی برای این بازی دارد:

البته ما می‌خواهیم که آپدیت‌های GTA Online را رایگان و برای همه قابل دسترس کنیم تا تمام بازیکنان ما بتوانند از آن‌ها لذت ببرند. در ابتدا ما GTA Online را صرفا به عنوان یک تجربه‌ی چندنفره تبلیغ می‌کردیم که بازیکنان باید با حضور در یک فضای مشترک از آن لذت می‌بردند. با گذشت زمان متوجه شدیم که تجربه‌های زیادی هستند که می‌توانند به صورت انفرادی لذت بیشتری را به بازیکنان ارائه دهند. تجربه‌ی اصلی می‌تواند با بازی کردن با بازیکنان دیگر تغییر کرده یا بهبود یابد.

البته راکستار تایید کرده که در حال حاضر مشغول کار کردن روی Grand Theft Auto 6 بوده و باید دید که پس از عرضه‌ی این بازی چه بر سر GTA Online خواهد آمد.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =