شنبه , می 18 2024

شایعه: معرفی سری دوم کنسول‌های PS5 در شوکیس بعدی PlayStation

[ad_1]

پیشتر در این ماه جف گراب مدعی شد که سونی یک رویداد State of Play در ماه فوریه و یک شوکیس PlayStation در نزذیکی E3 2023 خواهد داشت و احتمالا رونمایی‌های بزرگ سونی در شوکیس اتفاق بیافتد. رویداد State of Play اخیرا برگزار شد و چشم‌انداز بهتری از اینکه چه چیزی در شوکیس قابل انتظار است می‌دهد، اما طرفداران دقیقا باید انتظار چه چیزی را داشته باشند؟

بنظر می‌آبد گراب در گفت و گو با پادکست Game Mess Decides مدعی شده که شوکیس PlayStation رویداد عظیمی برای سونی خواهد بود و در جریان آن از سری دوم کنسول‌های PS5 رونمایی خواهد کرد. همچنین از چندین عنوان فرست پارتی در این رویداد رونمایی می‌شود.

طبق گفته گراب این رویداد قرار بود که در اواخر پاییز برگزار شود اما به علت آماده نبودن توسعه‌دهندگان به عقب افتاد. حالا این رویداد برای برگزاری در تاریخی قبل‌ از E3 2023 و نزدیک به آن برنامه‌ریزی شده اما همچنان تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

برنامه‌های سونی برای این رویداد دقیقا مشخص نیست، درحال حاضر دو بازی مطرح این کمپانی از استودیو اینسومنیاک یعنی Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine به طور رسمی معرفی شده‌اند. همچنین استودیو ناتی‌داگ درحال کار روی بازی مستقل مولتی‌پلیر بازی The Last of Us است که اطلاعات بیشتر آن در آینده منتشر خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با پی اس ارنا همراه باشید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دو =