پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League درجه سنی 18+ دریافت کرد + اطلاعاتی از جهان آزاد بازی

سنگاپور درجۀ سنی 18+ را برای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تعیین کرده و همچنین، اطلاعاتی از جهان آزاد بازی نیز به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات فاش شده، دنیای آزاد بازی، متروپلیس، به چندین ناحیۀ مختلف تقسیم شده است که هر کدام شامل یک باس می‌شوند و پلیرها باید برای پیش‌روی در داستان، این باس‌ها را شکست دهند.

ما برای مدتی بسیار طولانی در انتظار Suicide Squad: Kill the Justice League هستیم و از زمان رونمایی، استودیوی راکستدی (Rocksteady) جزئیات زیادی را از گیم‌پلی این عنوان به اشتراک نگذاشته است. به زودی اما، این حقیقت تغییر می‌کند، زیرا آن‌ها قصد دارند تا ساعاتی دیگر، در مراسم State of Play پلی استیشن، ویدیویی 15 دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان به اشتراک بگذارند. با این وجود، قبل از پخش این گیم‌پلی، سازمان رده‌بندی سنی سنگاپور اطلاعاتی را از بازی فاش کرده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سازمان رده‌بندی سنی سنگاپور، درجۀ سنی 18 سال به بالا را برای تجربۀ بازی پیشنهاد می‌دهد، اما در عین حال، جزئیاتی از جهان آزاد آن نیز فاش کرده است. به نظر می‌رسد که با یک ساختار همیشگی و معمول روبه‌رو هستیم؛ به این شکل که بازی به چندین ناحیۀ مختلف تقسیم شده و برای پیش‌روی در داستان، باید باس‌ هر منطقه را شکست دهید؛ احتمالا این باس‌ها اعضای جاستیس لیگ باشند.

سازمان رده‌بندی سنی سنگاپور حول Suicide Squad: Kill the Justice League چنین نوشته است:

پلیر در قالب زاویۀ دید سوم شخص کنترل اعضای Suicide Squad را برعهده خواهد گرفت تا در نواحی گوناگون شهر، با دشمنان مختلف (بیشتر ربات‌ها و فضایی‌ها) مبارزه کند. پلیر در هر منطقه باید با یک باس مواجه شود تا داستان پیش برود. همچنین، یک سری ماموریت فرعی نیز وجود خواهد داشت که شامل آیتم‌هایی برای تقویت تجهیزات و نجات شهروندان گیر افتاده می‌شود.

برخی از نواحی شهر پر از اجساد هستند که البته تعدادی از آن‌ها عضوی از بدن خود را از دست داده‌اند. قابلیت تعامل با این اجساد وجود ندارد. وقتی به دشمنان آسیب وارد می‌شود، مایعی بنفش‌رنگ بیرون می‌پاشد. وقتی پلیر آسیب می‌بیند، گوشه‌های تصویر را لکه‌های خون فرا خواهند گرفت. داستان بازی شامل صحنه‌های خشونت‌آمیزی می‌شود که با طنز تاریک آمیخته شده‌اند. به عنوان مثال، در صحنه‌ای انگشت یک کاراکتر قطع می‌شود و شخصیت‌های اصلی حول این موضوع با یکدیگر شوخی می‌کنند. در سکانسی دیگر، یک تیغ وارد گردن کاراکتری می‌شود و در یک سناریوی دیگر، شاهد خارج کردن قلب یک کاراکتر از سینه‌اش هستیم. به طور کلی، تمامی این موارد باعث می‌شوند تا ما بازی را برای سنین 18+ پیشنهاد دهیم.

suicide squad kill the justice league

مدتی پیش، تصویری از منوی بازی مورد انتظار Suicide Squad: Kill The Justice League فاش شد که وجود بتل پس در آن را تایید می‌کرد. درست به مانند سایر عناوین سرویس‌محور (GaaS)، بازی چندین واحد پولی خواهد داشت که البته هنوز نمی‌دانیم آیا تنها مختص آیتم‌های ظاهری خواهند بود یا روی مهارت‌ها و گیم‌پلی نیز تاثیر می‌گذارند. با توجه به تصویر لیک شده، گزینه‌های دیگری که در دسترس پلیر هستند شامل حالت استاندارد (Standard Mode)، تعیین درجۀ سختی و پیدا کردن بازی به صورت آنلاین می‌شوند. به علاوه، بخشی برای انتخاب هم‌تیمی، شخصی‌سازی ظاهر کاراکترها و تعیین مهارت‌های درون درخت مهارت‌ها نیز در منو وجود دارد. در گوشه‌ای نیز علاوه بر فروشگاهی مختص به بازی، توانایی انتخاب ویژگی‌های اجتماعی و تنظیمات آن را خواهید داشت که شامل حالت کراس-پلی نیز می‌شود.

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League در تاریخ 26 مه سال 2023 (5 خرداد 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.

Parham_Sh

منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =