یکشنبه , می 19 2024

استیون اسپیلبرگ فیلم ساخته نشده استنلی کوبریک را با همکاری HBO به سریال تبدیل می‌کند

[ad_1]

استیون اسپیلبرگ قصد دارد تا فیلم ساخته نشده Napoleon به کارگردانی استنلی کوبریک را در قامت یک سریال کوتاه برای مخاطبین به ارمغان بیاورد.

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تاریخ سینما به کارگردانی استنلی کوبریک مشهور که هیچوقت شانس اکران بر پرده سینما را پیدا نکرد، پس از سال‌ها توسط کارگردان بزرگ دیگری از هالیوود به شکل یک سریال کوتاه به ارمغان آورده می‌شود. اثری که پس از موفقیت فیلم 2001: A Space Odyssey در ذهن کوبریک شکل گرفت.

او علاقه داشت تا فیلمی درباره زندگی ناپلئون بناپارت مشهور خلق نماید. بدین منظور او به مطالعه تمامی کتاب‌های مرتبط با این فرد تاریخی و فیلم‌های ساخته شده از وی پرداخت. این کارگردان همچنین در نظر داشت تا صحنه‌های نبرد را در کشور رومانی کارگردانی کرده و خشونت و عظمت آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برای مخاطبین پدید بیاورد. با این حال هزینه سرسام‌آور ساخت چنین پروژه‌ای در آن زمان سبب شد تا پروسه تولید فیلم Napoleon لغو گردد.

نخستین‌بار در سال 2013 بود که استیون اسپیلبرگ نسبت به ساخت چنین اثری ابراز علاقه کرده بود و حتی شبکه HBO نیز برای همکاری اعلام آمادگی نموده بود. با این حال از آن زمان تاکنون دیگر هیچ خبری از زنده کردن فیلم ناپلئون به گوش نرسید.

حال استیون اسپیلبرگ در جریان جشنواره فیلم برلین 2023 به صورت رسمی اعلام کرده که این فیلم ساخته نشده از سوی استنلی کوبریک را با پروداکشنی عظیم و گسترده در غالب 7 قسمت و از طریق شبکه HBO برای مخاطبین به ارمغان خواهد آورد. این مجموعه پرهزینه و تاریخی با همکاری نام‌های شناخته شده‌ای همچون کریستین کوبریک و جان هارلان ساخته می‌شود.

با توجه به برنامه کاری شلوغ استیون اسپیلبرگ، هنوز هیچ تاریخ پخشی برای سریال کوتاه Napoleon اعلام نشده است. با این حال باید صبر کرد و دید که این کارگردان بزرگ هالیوود در همکاری با شبکه HBO چگونه این اثر ساخته نشده استنلی کوبریک را برای مخاطبین به ارمغان خواهد آورد.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =