دوشنبه , می 20 2024

خانم بازیگر ترک با عشوه گری دل کرم بورسین را برد + [گیف‌های جذاب]

[ad_1]

گیف جذاب عشوه گری هانده ارچل برای کرم بورسین در سریال “تو در خانه ام را بزن” که در نقش‌های ادا ییلدیز و سرکان بولات بودند راتماشا کنید.

کرم بورسین بازیگر خوش تیپ ترکیه است که مدت بسیاری در خارج از ترکیه زندگی کرده است. او تجربه بازی در فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی را دارد. مدت‌ها راننده بوده و بعدها وارد این حرفه شده‌است. به خاطر شغل پدرش سالها از شهری به شهر دیگر نقل مکان کرده است و خیلی فرد اجتماعی محسوب نمی‌شود.

تصاویر زمینه های خفن از سریال شاهماران با بازی سرنای ساریکایا و بوراک دنیز

او در دوران حرفه‌ای اش با افراد مختلفی وارد رابطه شده است. زوج کرم بورسین و سرنای ساریکایا مدت‌ها موضوع بحث مجله‌های زرد ترکیه بودند، تا اینکه از هم جدا شدند. دورانی شایعه رابطه کرم بورسین و دمت اوزدمیر در فضای مجازی منتشر شد، که این زوج آن را رد کردند و اکنون دمت اوزدمیر با خواننده ترکیه، اوزهان کوچ در رابطه است.

استایل کیوت دبیرستانی هانده ارچل و دمت اوزدمیر زیباترین بازیگران ترک

گیف جذاب عشوه گری هانده ارچل
گیف جذاب عشوه گری هانده ارچل

کرم بورسین و نیلپری شاهین کایا در سریال اینترنتی “دقیقا دقیقا” اثری به یادماندنی ایجاد کردند. زوجی که در رابطه خود دچار چالش‌های متفاوت می‌شوند. مینی سریالی طنز در رابطه با مسائل زناشویی و روابط دختران و پسران! بعد از اینکه کرم بورسین و هانده ارچل در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن” همبازی شدند، رابطه عاشقانه خود را اعلام کردند.

مدتی بعد از اتمام این سریال، خبر جدایی این زوج هنری منتشر شد. هرچند هواداران آن‌ها هنوز امید دارند که این زوج دوباره عاشق یکدیگر شوند، اما شایعاتی مبنی بر رابطه هانده ارچل با هاکان سابانجی (فرزند دومین خانواده ثروتمند ترک) در فضای مجازی منتشر شد؛ که هنوز هانده آن را تکذیب یا تایید نکرده است.

فیلم کمک رسانی هانده ارچل بازیگر زیبای ترک به زلزله زدگان + [لایو هانده و بوراک دنیز]

این روزها به دلیل وقوع زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه، تمامی چهره‌های شناخته شده مشغول کمک رسانی به افراد زلزله زده هستند. کم کاری هانده ارچل نیز به همین علت است. سریال جدید او و بوراک دنیز که در مرحله ساخت بود، به دلیل این حادثه متوقف شد.

جذابیت هانده ارچل بدون آرایش + [گالری جذاب از آرایش‌های خاص او]

گیف جذاب عشوه گری هانده ارچل برای کرم بورسین

تصاویر جذاب کرم بورسین و هانده ارچل را در ادامه تماشا کنید:


هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 در ترکیه، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان می باشد که بخاطر زیبایی چهره اش از مدلینگ شروع کرد سپس تجربه اجرا هم بدست آورد.


Erçel در شهر باندیرما (Bandırma) در استان بالیکسیر ترکیه بدنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام «غمزه» دارد. مادرش «آیلین ارچل» در سال 1398 بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و پدرش نمایندگی فروش کالاهای الکترونیکی در شهر باندیرما دارد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =