گیم پس یکی از پرطرفدارترین محصولات مایکروسافت بر روی ایکس باکس میباشد و اخیراً اعتراف مایکروسافت به تاثیر منفی گیم پس در فروش بازی ها را شاهد هستیم.
در گذشته مدیران مایکروسافت میگفتند که ورود یک بازی جدید به سرویس گیم پس منجر به کاهش فروش آن نمیشود. در حال حاضر مهم نیست ادعای مدیران مایکروسافت در گذشته درست بوده یا نه، اما آنها اکنون اعتراف کردهاند عناوینی که وارد این سرویس میشوند، در مقایسه با دیگر بازیها معمولا شاهد کاهش نسبی فروش هستند.
اعتراف مایکروسافت به تاثیر منفی گیم پس در فروش بازی ها
- تاثیر منفی گیم پس در فروش بازی
در گزارش جدیدی که از سوی سازمان رقابتی بریتانیا و CMA منتشر شده، مدیریت مایکروسافت طی بیانیه خود به صراحت اعلام کرده «یک کاهش [حذف شده] درصدی در فروش پایه بازیها طی ۱۲ ماه نخست عرضه وجود داشته است». جالبتر اینکه همان گزارش در ادامه اشاره دارد اکتیویژن بلیزارد نیز علاقه زیادی به عرضه بازیهایش روی گیم پس ندارد.
اعتراف مایکروسافت به تاثیر منفی فروش بازی ها در گیم پس
بیشتر بخوانید:
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.
منبع figar.ir