شنبه , می 11 2024

تریلر Legacy فیلم The Fate of the Furious منتشر شد

به مناسب پخش نخستین تریلر فیلم Fast X شاهد انتشار تریلر The Fate of the Furious هستیم که رقم‌زننده استانداردهای جدیدی در این مجموعه بوده است.

تازه‌ترین فیلم از مجموعه سریع و خشمگین، پروژه سینمایی Fast X (فست 10) نام دارد که در نظر دارد تا وقایع جدید و هیجان‌انگیزی را برای سینماگران رقم بزند. اثری که توسط لویی لتریر کارگردانی شده و میزبان حضور بازیگران جدیدی در این فرنچایز می‌باشد که می‌توانند مخاطبین را به وجد بیاورند.

کمپانی یونیورسال پیکچرز به مناسبت پخش نخستین تریلر از فیلم Fast X در طی یک هفته گذشته دست به انتشار تریلر از تمامی فیلم‌های این مجموعه زده و خاطرات حضور پل واکر فقید را برای مخاطبین یادآور شده است. در اقدام جدید آن‌ها شاهد پخش تریلر The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) هستیم که در ادامه می‌تونید مشاهده نمایید.

فیلم The Fate Of The Furious به کارگردانی اف. گری گری موفق شد تا در سال 2017 فروشی بالغ بر 1 میلیارد و 236 میلیون دلار را به ارمغان بیاورد که یک شگفتی در این مجموعه به شمار می‌رفت. باید دید که دهمین فیلم از این مجموعه می‌تواند چنین موفقیتی را تکرار نماید یا خیر!

فیلم Fast X که از ستارگانی همچون وین دیزل، شارلیز ترون و جیسون موموآ بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ 19 مه ( 29 اردیبهشت 1402) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شانزده =