چهارشنبه , می 22 2024

سازنده کالاف دیوتی موبایل از شوتر علمی تخیلی Counter War رونمایی کرد

[ad_1]

استودیو TiMi سازنده بازی کالاف دیوتی موبایل از یک شوتر علمی تخیلی به نام Counter War: The Future رونمایی کرد. این بازی که با نام Reverse War نیز شناخته می‌شود، جزو عناوین موبایل جدید تنسنت است و ثبت‌نام برای دریافت آن در کشور چین آغاز شده است. شوتر جدید به دنبال جذب طرفداران خاص و پرشور موبایل است و گیم پلی سرگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد.

بازی Counter War: The Future تنها به زبان چینی معرفی شده و ممکن است این بازی در دسترس جهانیان قرار نگیرد. ترجمه دست و پا شکسته توضیحات بازی از چینی به انگلیسی، نشان داد که با یک شوتر علمی تخیلی آینده‌نگرانه PvE روبه‌رو هستیم. بازی در سال 2071 قرار دارد و سبک سایبرپانک در طراحی کلی آن دیده می‌شود. بازی‌کنان با کمک همدیگر به جنگ ربات‌های غول‌آسا و دشمنان مختلف خواهند رفت. خبری از حالت PvP یا جنگ دو بازی‌کننده مقابل هم نیست.

بازی جدید کانتر وار دنباله Assualt Fire حساب می‌شود که در سال 2017 منتشر شد. این بازی حالت‌های گیم‌پلی مختلفی مانند:‌ اکتشاف یا جستجو، چالش‌های سیاه‌چال و دانجن، نبرد با ربات‌ها، شکار و دفاع از برج یا تاور دیفنس دارد. طراحی گرافیکی بازی مشابه شوترهای اول‌شخص کامپیوتر است و به نظر با یک بازی باکیفیت روبه‌رو هستیم.

شوتر موبایل Counter War: The Futureمعرفی بازی Counter War: The Future

بازی Counter War: The Future شما را در نقش یک مسافر زمان قرار می‌دهد که باید جهانی آزاد و وسیع را با کمک دیگر بازی‌کنان جستجو کند و دانجن‌های ترسناک را از دشمنان مخوف پاک کند. نبردها به‌ شکل زمینی و هوایی طراحی شده‌اند و امکان جنگیدن با ربات‌های عظیم هم وجود دارد. توضیحات کلی بازی بسیار هیجان‌انگیز است و معمولاً شوترهای موبایل با چنین ایده‌های جذابی طراحی نمی‌شود. استودیو TiMi ثابت کرده که بازی‌های باکیفیت می‌سازد و کانتر وار هم از این قاعده مستثنی نیست.

جلوه‌های بصری بازی جذاب و گیرا به نظر می‌رسند. الهام از بازی Destiny 2 غیرقابل انکار است. پالت رنگ نیز گیرا و زیبا است و به تجربه کلی این بازی اندروید کمک کرده است. ثبت‌نام برای دریافت بازی تنها در کشور چین آغاز شده است. گیمرهای چینی برای دریافت بازی باید به فروشگاه Haoyou Kuaidao مراجعه کنند یا اینکه کد QR بازی را اسکن کنند و منتظر انتشار بازی بمانند. اولین نسخه آزمایشی قرار است در ادامه سال 2024 منتشر شود.

در حال حاضر زمان انتشار نسخه جهانی مشخص نیست. با توجه به اینکه با یک بازی مهیج روبه‌رو هستیم و هزینه زیادی برای تولید آن انجام شده، احتمال انتشار جهانی بسیار زیاد است. شرکت Tencent به دنبال انتشار نسخه کامپیوتر است و در نتیجه پی‌سی گیمرها از تجربه بازی محروم نخواهند شد. منتظر دریافت اطلاعات بیشتر بمانید.

منبع: GamingonPhone

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =