شنبه , می 18 2024

بزرگ‌ترین افشاگری‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی – مستر گیمرز

[ad_1]

میدانید بزرگ‌ترین افشاگری‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی رخ داده است کدام ها هستند؟ . با مسترگیمرز مرجع بازی  ها همراه باشین .

بزرگ‌ترین افشاگری‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی

فاش شدن بازی های ویدیویی نه تنها برای توسعه دهندگان سخت کوش بلکه برای طرفدارانی که صبورانه منتظر تجربه بازی های مورد انتظار خود بوده اند، بدترین اتفاق است. سال‌ها کار سختی که توسعه‌دهندگان برای ساختن چیزی خاص برای طرفداران پر از شگفتی انجام داده‌اند، در نتیجه چنین نشت‌هایی از بین می‌رود.

متأسفانه در طول سال ها، بسیاری از نام های بزرگ در این صنعت قربانی چنین حوادثی شده اند. امروز، بزرگ‌ترین افشاگری‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی را شمارش می‌کنیم که هم برای توسعه‌دهندگان و هم برای طرفداران یک فاجعه بود.

بزرگترین نشت در تاریخ بازی های ویدیویی، رتبه بندی شده است
صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد تعداد ناخوشایندی درز اطلاعات بوده است. ما قصد داریم مواردی را فهرست کنیم که فکر می کنیم بیشترین تأثیر را بر صنعت به طور کلی داشته اند. به هر حال، ما کنجکاو هستیم که بدانیم نظر شما در مورد آنها چیست، بنابراین دیدگاه خود را در نظرات بگذارید.

Fallout 4

Mrgamers Fallout4

در عصر دیجیتال امروزی، حفظ محرمانه بودن بازی‌ها و مخفی نگه داشتن همه چیز برای بازی‌ها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. حتی غول گیمینگ بتسدا مجبور شد یکی از بزرگترین افشاگری‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی را پشت سر بگذارد.

بازی مورد انتظار Bethesda Fallout 4 صحنه بوستون و اسناد بازیگری توسط Kotaku لو رفت. این امر بتسدا را خشمگین کرد و باعث شد کوتاکو را در لیست سیاه پوش دادن اخبار بازی های آینده خود قرار دهد.

 

Half-Life 2

Mrgamers halflife2

تنها چند روز قبل از انتشار بازی Half-Life 2 توسط Valve، این شرکت توسط یک هکر آلمانی به نام Axel Gembe هک شد. اکسل کد منبع را فاش کرد و فاش کرد که Half-Life 2 هنوز چند روز قبل از عرضه برنامه ریزی شده اش نیمه کاره مانده است.

هکر بعداً نسبت به تلاش های خود احساس بدی پیدا کرد و با ارسال ایمیل به گیب نیول، رئیس Valve، به جرم خود اعتراف کرد. باورکردنش سخت است اما او  از گیب درخواست کار کرد. اما در عوض پلیس او را دستگسر کرد. ممکن است مقصر دستگیر شده باشد، اما این یک شکست بزرگ برای Valve بود و برای آنها  هزینه بسیاری داشت. به قدری که برخی ادعا می کنند این ممکن است دلیلی باشد که ما هرگز Half-Life 3 را ندیدم.

 

Xbox FTC

یکی از فاش‌هایی که هیچ‌کس ندید، کل برنامه بازی‌های شخص اول ایکس باکس برای سال ۲۰۲۳ و بعد از آن بود. در طول آزمایش FTC برای خرید Activision توسط مایکروسافت، این غول فناوری به طور تصادفی اسناد محرمانه‌ای را بارگذاری کرد که پروژه‌های آینده‌اش از جمله یک کنسول Xbox Series X به روز شده، یک کنترلر جدید و عناوین اعلام‌نشده آینده را نشان می‌داد.

بیش از دوازده بازی شخص اول در حال توسعه در استودیوهای مختلف مانند Bethesda، Arkane و id Software فاش شدند. مایه شرمساری است که غافلگیری های ایکس باکس به این شکل خنثی شد، به خصوص با توجه به اینکه این روزها این استودیو چقدر با پروژه های AAA خود دچار مشکل شده است. غوغای ناگواری FTC اکنون کمی خاموش شده است، اما به جرات می توان گفت که این احتمالاً به عنوان یکی از بزرگترین افشاگری ها در تاریخ بازی های ویدیویی شناخته می شود.

 

 The Last of Us  ۲

مکان همه اسلحه های The Last of Us 2

همه برای دریافت بازی The Last of Us Part 2، دنباله یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۳ مشتاق بودند. در ماه‌های منتهی به انتشار آن در سال ۲۰۲۰، کل داستان The Last of Us Part 2 به همراه برخی از کلیپ‌های گیم‌پلی لو رفت و یکی از بزرگ‌ترین افشاگری‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی را به همراه داشت.

بدتر از آن، این واقعیت است که بسیاری از طرفداران از داستان بازی به شدت ناراضی بودند و پایان تلخ و شیرین باعث خشم بیشتر آنها شد. همه اینها منجر به بایکوت بازی The Last of Us Part 2 شد که به شهرت Naughty Dog بسیار لطمه زد و هیپ بازی را از بین برد.

Grand Theft Auto 6

تحلیل کامل اولین تریلر GTA 6

سال ۲۰۲۲ شاهد یکی از بزرگ‌ترین افشاگری‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی بودیم. پس از هک شدن سرورهای Rockstar توسط یک جوان ۱۷ ساله، بیش از ۹۰ کلیپ از Grand Theft Auto 6، که بدون شک مورد انتظارترین بازی تمام دوران است، در رسانه های اجتماعی در سراسر جهان منتشر شد.

اگرچه فاش‌شده‌ها نشان از ساخت اولیه GTA 6 داشتند، اما همچنان برای Rockstar Games مضر بودند. راک استار با مشاهده سال‌ها تعهد خود به رازداری GTA 6 در اینترنت، مجبور به اقدام قانونی شد. در حالی که این فاش قطعاً از کیفیت بالایی برخوردار بود، به جرات می توان گفت که هیاهوی بیشتری برای بازی ایجاد کرد، به خصوص که تریلر رسمی آن اکنون ۱۷۰ میلیون بازدید دارد.

 

Insomniac Games

Spider-Man 2 پرفروش ترین بازی استودیو پلی استیشن است

چند ماه پس از انتشار پیروزمندانه Insomniac’s Spider-Man 2، استودیو مجبور شد بزرگترین افشاگری بازی ویدیویی تاریخ را در دسامبر ۲۰۲۳ پشت سر بگذارد. نسخه قابل بازی انحصاری PS5 آینده Insomniacیعنی  Marvel’s Wolverine، سال ها قبل از انتشار برنامه ریزی شده آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

و این حتی بدترین آن هم نیست. حداکثر ۱ ترابایت داده به بیرون درز کرد که شامل برنامه انتشار Insomniac برای کل دهه بود. اینها شامل بازی‌هایی مانند Marvel’s Spider-Man 3 و Marvel’s X-Men می‌شد – عنوانی که هیچ‌کس نمی‌دانست در دست ساخت است. اطلاعات شخصی کارمندان نیز به بیرون درز پیدا کرد.

با این حال، استودیو همیشه مقاوم Insomniac به سرعت به این وضعیت رسیدگی کرد. اینسومنیاک به ما اطمینان داد که هنوز سخت مشغول کار روی ولورین مارول هستند و قوی‌تر باز خواهند گشت.

 

منبع: insidergaming

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

نظر خودتان زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

MrG insta following banner copy

 



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =