شنبه , می 18 2024

انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش ؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران

[ad_1]

انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش محصول کشور آمریکا است و در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Harold and the Purple Crayon آشنا شوید.

با توجه به اینکه هنوز تریلر انیمیشن Harold and the Purple Crayon 2024 منتشر نشده است و اطلاع زیادی در مورد این اثر موجود نیست، ممکن است انیمیشن، لایو اکشن یا ترکیبی از این دو باشد اما در این مقاله آن را انیمیشن در نظر خواهیم گرفت. ژانر انیمیشن Harold and the Purple Crayon فانتزی و ماجراجویی است و کارگردانی آن را کارلوس سالدانیا (Carlos Saldanha) بر عهده داشته است که تعدادی از قسمت‌های مجموعه انیمیشن عصر یخبندان (Ice Age) را نیز کارگردانی کرده بود. داستان انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش اقتباسی از یک کتاب کودکان به همین نام اثر Crockett Johnson است.

از جمله بازیگرانی که به ایفای نقش شخصیت‌های این اثر پرداخته‌اند می‌توان زکری لی‌وای (Zachary Levi)، زویی دشانل (Zooey Deschanel)، میلتون هاوری جونیور (Milton Howery Jr)، کامیل گواتی (Camille Guaty) و تانیا رینولدز (Tanya Reynolds) را نام برد. گفته شده است که مدت زمان کارتون هارولد و مدادرنگی بنفش حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن Harold and the Purple Crayon 2024 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان و بازیگران آن صحبت خواهیم کرد. همچنین می‌توانید نقد انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن Harold and the Purple Crayon

در ابتدا تاریخ اکران انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش در سال 2023 بود اما گفته شده است که در تاریخ 2 آگوست 2024 برابر با 12 مرداد 1403 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

داستان انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش

به طور خلاصه کارتون هارولد و مدادرنگی بنفش بر اساس کتاب آن داستان پسری به اسم هارولد را دنبال می کند که با کمک مداد رنگی بنفش خود وارد یک ماجراجویی جادویی می‌شود. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Harold and the Purple Crayon را تماشا کنید.

 

بازیگران انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های کارتون هارولد و مدادرنگی بنفش آشنا خواهیم شد.

زکری لی‌وای

انیمیشن Harold and the Purple Crayon

زکری لی‌وای یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 29 سپتامبر 1980 در ایالت Louisiana متولد شد. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Shazam! که بر اساس یکی از شخصیت‌های کمیک‌های دی سی است نام برد. علاوه بر این او به عنوان صداپیشه کاراکترها در تعدادی انیمیشن و بازی ویدیویی مختلف حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

زویی دشانل

بررسی انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش

زویی دشانل یک بازیگر و موزیسین آمریکایی است که در تاریخ 17 ژانویه 1980 در Los Angeles در ایالت California متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله Golden Globe و Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم (500) Days of Summer و سریال New Girl را نام برد. او همچنین در مجموعه انیمیشن Trolls که محصول DreamWorks Animation است، صداپیشه یکی از شخصیت‌ها بوده است.

همچنین بخوانید :

میلتون هاوری جونیور 

معرفی انیمیشن Harold and the Purple Crayon 2024

میلتون هاوری جونیور معروف به Lil Rel Howery یک استنداپ کمدین و بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 دسامبر 1979 در Chicago در ایالت Illinois متولد شد. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Free Guy محصول سال 2021 را نام برد.

همچنین بخوانید :

کامیل گواتی

بازیگران انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش

کامیل گواتی یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 28 ژوئن 1976 در ایالت California متولد شد. از جمله سریال‌های معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Prison Break را نام برد که در تعدادی از قسمت‌های آن حضور داشت.

همچنین بخوانید :

تانیا رینولدز

هنرپیشه های کارتون هارولد و مدادرنگی بنفش

تانیا رینولدز یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 4 نوامبر 1991 متولد شد. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Emma محصول سال 2020 را نام برد که بر اساس یک رمان با همین عنوان تولید شده بود.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. می‌توانید منتظر بمانید که پس از اکران آن و بررسی نمرات انیمیشن هارولد و مدادرنگی بنفش اگر می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های آن بیشتر آشنا شوید، آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن Harold and the Purple Crayon و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمیشن جدید دیگری دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =