یکشنبه , می 19 2024

بیلی آیلیش به طور رسمی اعلام کرد که همجنسگراست

[ad_1]

«بیلی آیلیش» می‌گوید انتظار نداشته هواداران مصاحبه اخیر او را اعلامیه همجنسگرایی بدانند. او اواسط ماه نوامبر در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود به زنان گرایش جنسی دارد: «خیلی دوستشان دارم. به عنوان انسان دوستشان دارم. به عنوان انسان مجذوبشان می‌شوم. واقعاً مجذوبشان می‌شوم… به شکل فیزیکی جذب آن‌ها می‌شوم. اما مرعوب زیبایی و حضورشان نیز می‌شوم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این بازیگر و خواننده برنده گرمی در رویداد دیگری به همین نشریه می‌گوید از واکنش هواداران به آن مصاحبه غافلگیر شده است: «[انتظار] نداشتم، اما فکر کردم که آیا واضح نبود؟ نمی‌دانستم که مردم نمی‌دانند.»

آیلیش در رویداد «ورایتی هیت‌میکرز» برای ترانه «برای چه ساخته شده‌ام؟» (What Was I Made For) از فیلم «باربی» (Barbie) برنده یک جایزه شد.

بیلی آیلیش که در ماه مه به رابطه با «جسی روترفورد» از گروه «نیبرهود» (The Neighbourhood) پایان داده در مصاحبه با «ورایتی» اضافه می‌کند که نیازی به اعلام همجنسگرایی نمی‌بیند: «اعتقادی به آن ندارم. می‌گویم چرا نمی‌توانیم فقط وجود داشته باشیم. مدت زیادی است که این کار را می‌کنم و فقط در موردش حرف نزدم. پوزش می‌خواهم. اما… آن مقاله را دیدم و فکر کردم: «اوه! به گمانم امروز گرایش جنسی خودم را اعلام کرده‌ام!» [می‌خندد.] به نظر من هیجان‌انگیز است چون به گمانم مردم نمی‌دانستند، یعنی خوب است که حالا می‌دانند. اما وای، حرف زدن در موردش من را مضطرب می‌کند.»

آیلیش که ۱۶ دسامبر در برنامه «اس‌ان‌ال» روی صحنه می‌رود می‌گوید: «من هوادار دختران هستم. هنوز از آن‌ها می‌ترسم اما فکر می‌کنم زیبا هستند.»

[ad_2]
منبع moviemag.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =