یکشنبه , می 19 2024

اسپیلبرگ: Killers of the Flower Moon مارتین اسکورسیزی شاهکار است

[ad_1]

«استیون اسپیلبرگ» دوشنبه شب این هفته پس از اکران فیلم سه و نیم ساعته «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) در سینمای «اتحادیه کارگردانان آمریکا» (DGA) در لس‌آنجلس با «مارتین اسکورسیزی» به گفت‌وگو نشسته است.

در این رویداد این دو فیلمساز پیرامون مسائل گوناگونی بحث می‌کنند از تست بازیگری «لیلی گلدستون» با پلتفرم «زوم» گرفته تا تغییر فیلمنامه پس از ملاقات با اعضای قبیله اوسیج. اسپیلبرگ می‌گوید شخصیت «ارنست برکهارت» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» او را به یاد «لنی» از «موش‌ها و آدم‌ها» (Of Mice and Men) می‌اندازد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اسپیلبرگ می‌گوید: «از دیدن بابی دی [دنیرو] و لئو دی [دی‌کاپریو] در این فیلم در کنار هم شگفت‌زده شده‌ام. تازه متوجه بابی دی و لئو دی شده‌ام.» او پس از خنده حضار ادامه می‌دهد: «اما این ششمین همکاری شما با لئو است. و یازدهمین همکاری با بابی، و سه فیلم با رکورد جان فورد و جان وین فاصله دارید که ۱۴ بار همکاری کردند. بنابراین هنوز نمی توانید بابی را رها کنید، باید با لئو شش فیلم بسازید.»

کارگردان «فهرست شیندلر» (Schindler’s List) و «برخورد نزدیک از نوع سوم» (Close Encounters of the Third Kind) در پایان از این کارگردان۸۰ ساله ستایش می‌کند: «شما استاد مدیوم ما هستید و این شاهکار شماست.»

فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری «قاتلین ماه گل» دومین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذارد.

[ad_2]
منبع moviemag.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =