سه‌شنبه , می 14 2024

آپدیت عظیم Redfall حالت 60 فریم در ثانیه را اضافه کرد

شاید برای این موضوع کمی دیر باشد، اما استودیو آرکین با عرضه آپدیت جدید  بازی Redfall ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است. در صدر این ویژگی‌های جدید حالت Performance Mode قرار دارد که نرخ 60 فریم در ثانیه را به بازی می‌آورد.

شوتر جهان-باز استودیو خوشنام آرکین که در سال جاری میلادی منتشر شده بود، در زمان عرضه به هیچ وجه واکنش‌های مثبتی دریافت نکرد. بازی Redfall از لحاظ فنی و محتویات یک فاجعه بود و حتی سرسخت‌ترین طرفداران این استودیو هم به انتقاد از آن پرداختند. اما این انتقادات با کم‌کاری استودیو آرکین در عرضه به روز رسانی‌ها و حل مشکلات فزونی یافت تا اینکه چند روز پیش تعداد بازیکن‌های همزمان آن در استیم تک رقمی شده بود.

حال با وجود اینکه کمی دیر است، اما تیم سازنده با عرضه آپدیت عظیم Redfall تمایل به تغییر اوضاع دارد. این به روز رسانی که همین امروز منتشر شد، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره حالت 60 فریم بر ثانیه را به کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس می‌آورد. در صورتی که نمی‌دانید باید اشاره کنیم که ردفال پیش از این، گیمرهای کنسولی را به 30 فریم بر ثانیه محدود کرده بود تا آن‌ها نتوانند از یک تجربه روان لذت ببرند.

آپدیت عظیم Redfall

به روز رسانی بزرگ بازی Redfall از راه رسید

علاوه بر این موارد، آپدیت بازی Redfall دشمنان بیش‌تری را هم به نقشه می‌آورد تا جهان بازی کمی شلوغ‌تر و زنده‌تر از قبل به نظر برسد. در این میان مکانیک‌های مربوط به نشانه‌گیری و تیراندازی نیز تغییر کرده‌اند تا گیمرها در حین تجربه بازی بتوانند از یک گان‌پلی روان و جذاب لذت ببرند. البته که به روز رسانی 2.0 بازی مورد بحث تغییرات متعددی را شامل می‌شود که جنبه‌های مختلفی از آن را تغییر می‌دهند. به هر حال در ادامه چندین مورد از این تغییرات مثبت که در توضیحات آپدیت آورده شده‌اند را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

  • اضافه شدن Performance Mode به ایکس باکس سرس ایکس/اس
  • بهبود عملکرد نسخه پی سی روی سخت افزارهای شرکت‌های مختلف
  • اعمال یک سری بهبودها روی قابلیت‌های شخصیت‌ها، سلاح‌ها و سایر مکانیک‌ها
  • افزایش دشمنان در جهان بازی
  • اعمال یک سری درگیری‌های اتفاقی در حین گشت و گذار در نقشه
  • درست کردن مشکلی که باعث متوقف شدن دشمنان در محیط می‌شد

با وجود اینکه آپدیت عظیم Redfall تغییرات زیادی را به همراه می‌آورد، احتمالا هنوز مشکلات متعدد دیگری گریبان گیر آن خواهند بود؛ مشکلاتی که نیازمند توجه بیش‌تر و به روز رسانی‌های آینده هستند. حال صرفا باید صبر کرد و دید که استودیو آرکین درباره حل سایر مشکلات ردفال چه تصمیمی می‌گیرد و این سفر را تا چه نقطه‌ای ادامه می‌دهد.

بازی Redfall همین حالا روی ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی در دسترس است. اگر هم جزو مشترکین گیم‌پس باشدید، می‌توانید به طور رایگان به تجربه آن بپردازید. نظرهای خود را در مورد آپدیت جدید بازی Redfall و تغییرات به وجود آمده را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =