سه‌شنبه , می 21 2024

بازی جدیدی از سری The Lord of the Rings معرفی شد

[ad_1]

یک بازی جدید از سری ارباب حلقه‌ها در ژانر MMO و توسط استودیو Orange County که توسعه‌دهنده‌ی بازی New World بوده، در مراحل اولیه‌‌ی توسعه است.

شرکت آمازون برای توسعه‌ی یک بازی چندنفره‌ی آنلاین از فرنچایز ارباب حلقه‌ها با استودیو Middle-earth Enterprises که زیرمجموعه‌ی شرکت Embracer است، به توافق رسیده و مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود را طی می‌کند. Christoph Hartmann معاون شرکت آمازون‌گیمز اظهار داشته: «ما متعهد هستیم تا بازی‌های باکیفیت برای بازیکنان بسازیم، چه از طریق IP های اصلی و چه از طریق فرنچایز‌های محبوبی چون ارباب حلقه‌ها. ساخت بازی از دنیای ارباب حلقه‌ها برای مدت‌ها آرزوی تیم ما بوده است و خوشحالیم که Middle-earth Enterprises این دنیای نمادین را به ما سپرده. ما مسروریم که پس از عقد قرارداد برای فرنچایز Tomb Raider با Embracer Group همچنان روابط خود را با این کمپانی گسترش می‌دهیم، زیرا آن‌ها ثابت کرده‌اند که همکاران بسیار خوبی برای ما هستند.»

همچنین Lee Guinchard مدیرعامل شرکت Embracer Freemode نیز گفت:

دنیای سرزمین میانه، همچنان برای توسعه‌دهندگان زمینه‌های بی‌پایان و حاصل‌خیز خود را اثبات می‌کند و گروه Amazon Games اشتیاق به ساختن جهان‌های فراگیر، جذاب و انتشار بازی‌ها برای مخاطبین جهانی دارد. ما به روشنی هرچه تمام‌تر به ساخت محصولات سرگرمی با بالاترین کیفیت برای این IP امیدواریم؛ چه با استفاده از منابع [و نیرو‌های] داخلی و چه با بهترین شرکای صنعتی که مکمل توانایی‌های ما هستند. ما تمام تلاش خود را برای ارائه‌ی یک عنوان MMO به کار می‌گیریم که عدالت را در جهان سرزمین میانه اجرا می‌کند و بازیکنان را در سراسر جهان خشنود می‌سازد.

این بازی MMO در نسخه‌ای ماندگار در جهان سرزمین میانه رخ می‌دهد که داستان‌های سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها – یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه – و همچنین سری هابیت را در بر می گیرد. البته که بازی‌های دیگری از سرزمین میانه در حال ساخت هستند که منتظر آن‌ها هستیم: The Lord of the Rings: Gollum از استودیو Daedalic Entertainment که در ماه می عرضه خواهد شد و بازی The Lord of the Rings: Return to Moria که در بهار امسال عرضه خواهد شد. همچنین بازی The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth از کمپانی الکترونیک‌آرتز در دست توسعه است و البته کمپانی Private Division با مجموعه‌ی Weta Workshop (که در ساخت سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها از پیتر جکسون دخیل بوده) روی یک بازی بدون عنوان در دنیای سرزمین میانه کار می‌کنند.

آخرین اخبار بازی را در سایت پی‌اس‌ارنا بخوانید.

 

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =