دوشنبه , می 20 2024

بررسی بازی Crash Team Rumble

[ad_1]

شرکت نه چندان ناشناس Toys for Bob را همگ ی کم و بیش میشناسیم که قرار است روند توسعه و ساخت 0 تا 100 بازی Crash Team Rumble را بردوش بکشد. در این میان شرکت اکتیویژن ناشر بازی خواهد بود که در ادامه قصد بررسی و معرفی بازی Crash Team Rumble را خواهیم داشت.

شنیدن نام بازی کراش بی شک یادآور خاطرات بسیاری از زمان کودکی خواهد بود که در سال 2023 قرار است نسل جدیدی از این بازی محبوب که قالبا برای کنسول پلی استیشن درنظر گرفته شده بود عرضه شود. بازی کراش تیم رامبل نام جدید این محصول بوده که روند توسعه آن در حال پیگیری بوده است. بی شک مزیت های بسیار این بازی می تواند دلیل خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد که پیشنهاد می شود جهت آشنایی با این بازی محبوب با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Crash Team Rumble

بازی کراش تیم رامبل یک محصول چندنفره و فانتزی بوده که همان ماهیت جذاب و رقابتی را در پیش گرفته است. وفاداری به همین سبک و سیاق قدیم بی شک سبب محبوبیت بازی در سال جاری خواهد بود که بدنیست بدانید براساس گفته های اخیر قرار است این بازی میزبان گرافیک بسیار خوبی باشد که شایسته دوست داران و گیمرهای قدیم و جدید بازی خواهد بود. قبل از بررسی بازی باید بدانید که این محصول جایگاه خوبی در میان بهترین بازی های 2023 برای کامپیوتر خواهد داشت.

بررسی بازی Crash Team Rumble

بازی کراش تیم رامبل یک محصول در دست توسعه از شرکت بازی سازی Toys for Bob بود که قرار است وظیفه انتشار آن را اکتیویژن که چند وقتی است دچار مشکلات خرید و فروش شده به عهده داشته باشد. این بازی یادآور خاطرات کودکی بسیاری برای گیمر های نسبتاً سن بالا بوده که اگر شما نیز با این بازی شناخته شده آشناییتی دارید پیشنهاد می شود این گزینه را از دست ندهید که قرار است با یکی از بهترین سری بازی های کراش مواجه شوید‌.

crash-team-rumble-review

گیم پلی بازی کراش تیم رامبل به صورت چهار نفره بوده که در حالت رقابتی باید به صورت ۴ به ۴ با گیمر هایی که اطلاعات چندانی از آنها ندارید همگروه شوید و یا با دیگر کاربران بازی به رقابت بپردازید. در صورت برنده شدن در هر یک از چالش‌ها امتیاز و پادشاه خوبی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که با جمع‌آوری آنها می توانید به دنبال خرید آیتم های مورد نیاز و سفارشی سازی شخصیت و یا ماشین های چهار چرخ خود شوید.

همچنین بخوانید :

دقت داشته باشید که مسیر های متنوعی برای شما در نظر گرفته شده که در مسیر هر یک از مراحل، موانع مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت که با کوچکترین برخورد با آنها از سرعت شما کاسته خواهد شد و ممکن است جایگاهی که در اختیار دارید را در کسری از ثانیه از دست دهید. جدا از موانع پیش روی یک سری آیتم های کلیدی برای تان تعبیه شده که هر چه سریع‌تر بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید قطعاً شانس بهتری برای برنده شدن و از پیش رو برداشت رقبا خواهید داشت.

زیرا درون برخی از این آیتم‌ها سلاح‌هایی نهفته است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رقبایی که جلوتر از شما قرار دارند را مورد اصابت گلوله قرار دهد آنها را برای ثانیه های متوقف کنید. طراحی دیدنی یکی دیگر از عناصر مهم و کلیدی بوده که می‌توان به آن اشاره داشت زیرا شرکت توسعه دهنده بازی با برنامه ریزی های مختلفی که داشته قصد دارد یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های کراش را عرضه کند.

سبک بازی Crash Team Rumble در حالت چند نفره و آنلاین جریان داشته که اگر بخواهیم آن را به طور دقیق تر مورد بازبینی قرار دهیم باید بدانید ژانر بازی Crash Team Rumble در میان بازی های شبیه سازی و مسابقه نیز قرار خواهد داشت زیرا در طول تمام رویدادهای بازی شما با دیگر گیمرهای بازی در رقابت خواهد بود که هر شخصی بتواند از رقبا سبقت بگیرد برنده بازی خواهد بود.

crash-team-rumble-review

از دیگر نکاتی که در خصوص این بازی باید به آن اشاره داشته باشیم سبک بازی بوده که شاید از نگاه اول یک بازی معمولی و تکراری به نسبت دیگر بازی های عرضه شده باشد ولی باید بدانید که شرکت اکتیویژن مدت زمان بسیاری را برای ایده پردازی درون این بازی انجام داده که بی شک با جذابیت و آیتم های بسیاری مواجه خواهد بود.

پس تا به اینجای مقاله میتوان گفت که قرار است با یک بازی گرافیکی با ساختار ایده پردازی نوین، صداگذاری عالی با افکت های صوتی عالی، داستان و شخصیت پردازی جذاب با حضور شخصیت های قدیمی مواجه باشیم که بی شک دلایل بسیاری برای حضور در این بازی وجود خواهد داشت.

همچنین بخوانید :

زمان بسیاری تا عرضه بازی باقی نمانده و ما نیز سعی خواهیم نمود تا آخرین اخبار بازی کراش تیم رامبل را برای شما جمع آوری و درون این مقاله جایگذاری کنیم. اگر از اطلاعات خوبی برخوردار هستید که به آن اشاره نشده میتوانید در بخش نظرات سایت با ما در ارتباط باشید و تجربیات خود و یا دیدگاه خود نسبت به این بازی را با دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

پلتفرم های بازی کراش تیم رامبل

شرکت اکتیویژن قصد دارد این بازی محبوب را برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه کند که بی شک گیمرهای بسیاری قادر به اجرای این بازی خواهند بود.

سیستم مورد نیاز بازی کراش تیم رامبل

crash-team-rumble-review

هنوز اطلاعاتی در خصوص سیستم اجرایی بازی در استیم به ثبت نرسیده است ولی به محض کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه آنرا با شما در میان خواهیم گذاشت.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =