پنج‌شنبه , می 16 2024

ویدیو: خوانندگی ژاله صامتی در برنامه طناز

[ad_1]

ویدیو خوانندگی ژاله صامتی در برنامه طناز کمال تبریزی که به تازگی به انتشار رسیده است، از حواشی زیادی برخوردار و بسیار خبرساز شد.

با حضور ژاله صامتی در برنامه طناز و پخش ویدئوهای مختلف از این برنامه از جمله ژاله صامتی در حال آواز خواندن، سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها به پا شده است. حضور این بازیگر در برنامه اینترنتی و آهنگ خواندن ژاله صامتی، بازیگر مطرح کشور، جنجال زیادی به دنبال خود داشته و توجه بسیاری از طرفداران به او جلب شده‌است.

بیشتر بخوانید:

تصویری از نوه ژاله صامتی

خوانندگی ژاله صامتی

ژاله صامتی در گفتگو با کمال تبریزی در برنامه طناز گفت:

بازیگر باید هم بتواند خوب بخواند و هم خوب برقصد. بازیگری که خوب نرقصد از نظر من مردود است. بازیگر باید ریتم بداند. ریتم از اصول اولیه‌ی پنج تا اصل اول بازیگری است که اگر آن ریتم درست نباشد تو هر چه تکنیک هم بدانی به دردت نمی‌خورد. بازیگری که قشنگ می‌رقصد قطعا در صحنه هم خوب ظاهر می‌شود.

در ادامه می‌توانید ژاله صامتی در حال آواز خواندن را ببینید:

آهنگ خواندن ژاله صامتی

ژاله صامتی، متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱، بازیگر ایرانی است. او در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌ التحصیل شد و فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در دت یعنی دختر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 10 =