سه‌شنبه , می 21 2024

رکوردشکنی بازی Resident Evil 4 Remake از لحاظ تعداد کاربران سری رزیدنت اویل در استیم

[ad_1]

در طی چند سال گذشته و از زمان احیای سری رزیدنت اویل با بازی RE 7، بازی‌های این سری یکی پس از دیگری موفقیت کسب کرده‌اند و به نظر می‌رسد که بازی رزیدنت اویل ۴ هم قرار است سود زیادی را برای کپکام به ارمغان بیاورد. درواقع این بازی توانسته که بزرگ‌ترین انتشار از بازی‌های این سری را در پلتفرم استیم به دست بیاورد.

طبق آمار سایت SteamDB، بازی Resident Evil 4 Remake توانست در روز انتشارش 140,24 نفر را به خود جذب کند و این عدد این بازی را به بزرگ‌ترین لانچ این سری در تاریخ تبدیل می‌کند. قبل از بازسازی نسخه چهارم این سری، بازی Resident Evil Village با 106,631 رکورد بیشترین کاربران در روز انتشار را در پلتفرم استیم در دست داشت.

بازی Resident Evil 4 Remake هم‌اکنون برای کنسول‌های PS5, Xbox Series X/S, PS4 و  کامپیوترهای شخصی در دسترس است. در تاریخ ۷ آپریل، مود محبوب Mercenaries به عنوان یک DLC رایگان برای این بازی منتشر می‌شود، درحالی که محتوای انحصاری برای کنسول واقعیت مجازی PlayStation VR2 در دست توسعه قرار دارد. همچنین طبق گزارش‌های منتشر شده، احتمالا یک بخش داستانی جدید به نام Separate Ways که روی شخصیت Ada تمرکز کرده است به عنوان یک DLC پولی برای بازی منتشر می‌شود.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =