دوشنبه , می 20 2024

بهترین بازی های PC در سال ۲۰۲۳ – مستر گیمرز

[ad_1]

میخواید لیستی از بهترین بازی های PC در سال ۲۰۲۳ داشته باشید؟

امروز با مستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشید تا به معرف یاین بازی ها بپردازیم.

بهترین بازی های PC در سال ۲۰۲۳

اگر تصمیم شما برای سال ۲۰۲۳ این است که بازی هایی را انجام دهید که فرصت انجام آن ها را نداشتید، این ها بهترین های سال گذشته هستند. از برندگان جوایز و نامزدها گرفته تا بهترین بازی‌هایی که مورد بررسی مثبت قرار گرفته‌اند، در اینجا بهترین بازی های PC در سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

Immortality

 

جاودانگی که نامزد بهترین روایت، بهترین کارگردانی بازی و بهترین عملکرد در The Game Awards 2022 شده است، یک بازی عالی برای سینماگران و عاشقان بازی ترسناک است. دنبال کردن گیم پلی Immortality به خودی خود یک چالش است زیرا این بازی یک بازی کلیک و تماشا است که هیچ ترتیب مشخصی ندارد. شما حرفه بازیگری به نام ماریسا مارسل را دنبال می‌کنید که فیلم‌هایش هرگز اکران عمومی نشد. شما این فیلم‌ها را تماشا می‌کنید تا نگاهی اجمالی به حقیقت پشت این فیلم‌ها و دلیل ناتمام ماندن و منتشر نشدن آن‌ها داشته باشید.

Hitman 3

hitman 3

هیتمن ۳ در سال ۲۰۲۲ به رایانه شخصی زیبایی بخشید و به سه گانه هیتمن پایان داد. این بازی جایزه بهترین بازی VR سال استیم را به دست آورد، و یک نتیجه‌گیری عالی برای داستان Agent 47 است. ممکن است بخواهید بازی‌ها را قبل از این بازی کنید تا از داستان بیشتر اطلاعداشته باشید ، اما برای لذت بردن از این بازی لازم نیست این کار را انجام دهید. .

Marvel’s Spider-Man Remastered

سیستم مورد نیاز بازی Marvel’s Spider-Man Remastered

اگر می خواهید جنگل بتنی نیویورک را در حین چرخیدن و مبارزه با افراد بد با حملات تور های خودتان جست و جو کنید، این بازی شانس شماست تا رویای پیتر پارکر بودن مارول را زندگی کنید. اگر از طرفداران پر و پا قرص اسپایدرمن هستید، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered چیزی است که باید در رایانه شخصی خود جا برای آن باز کنید. این بازی در سال ۲۰۲۲ بر روی Steam در دسترس قرار گرفت و نقطه شروع خوبی برای بازی های بعدی مرد عنکبوتی است که بر روی رایانه شخصی نیز در دسترس قرار گرفته اند.

Ads MohiGame 1

Total War: Warhammer 3

Warhammer 3

کمپین های خود را در Kislev شروع کنید. ، مکانی شبیه روسیه قرون وسطایی، یا امپراتوری افسانه ای Grand Cathay پر از موجودات مارپیچ و خیلی چیزهای دیگر. در  پادشاهی که می توانید در آن شروع کنید، تنوع زیادی وجود دارد، از انسان ها و خدایان گرفته تا دیگر موجودات افسانه ای. بازی Total War: Warhammer 3 که منحصراً یک بازی رایانه شخصی است، چیزی است که اگر عاشق بازی های استراتژیک هستید، نباید آن را کنار بگذارید.

 

Ghostwire: Tokyo

Ghostwire Tokyo

Ghostwire: Tokyo دوز خوبی از بازی‌های مبارزه‌ای ماجراجویی مدرن با ماوراء الطبیعه است که هم برای PS5 و هم برای رایانه شخصی موجود است. سفر با آکیتو در حالی که او میخواهد خواهر بیمار خود را از دست Hannya man که هدفش آوردن مرگ به توکیو ، و آزاد کرد روح ها از بدن آنها ست ، آزاد کند.

به عنوان آکیتو، روحی به شما قدرت می دهد که بدن شما را در اختیار دارد و همین هدف را دارد که مانع از مرگ مرد هانیا شود. اگر خواهان مبارزه خوبی با موجودات اساطیری ژاپنی هستید یا می خواهید یک بازی که بتواند شما را در یک گفتگوی فلسفی درباره مرگ و زندگی غوطه ور کند، Ghostwire: Tokyo می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

Persona 5 Royal

MrGamers Persona5

پس از سال ها انتظار، بالاخره Persona 5 Royal بر روی رایانه شخصی قابل پخش است که خبر بسیار خوبی برای همه گیمرهای هاردکور رایانه های شخصی است.  حتی اگر فرضیه یک دانش‌آموز دبیرستانی که به شدت متهم به یک جنایت است واقعاً در نگاه اول جذاب به نظر نرسد. در مجموع، رویال یک JRPG است که به طور اتفاقی تفسیرهای اجتماعی در دنیای واقعی می نویسد، و شما خودتان را روی شخصیتی سرمایه گذاری خواهید کرد که در معرض بی عدالتی جامعه اش قرار گرفته است.

A Plague Tale: Requiem

MrGamers A Plague Tale RequiemSysReq

با A Plague Tale: Requiem در حالی که از برادرتان هوگو در برابر دنیای ظالمانه و تاریک مسلح به تیرکمان  محافظت می کنید، مدرنیته را رد کنید و سنت را در آغوش بگیرید. این آمیشیا و هوگو در برابر اکثر نیروهای جهان هستند. این بازی که نامزد رده بهترین بازی سال در The Game Awards 2022 شده است، مکانیک و طرح دلخراش این بازی باید برای شما کافی باشد تا بتوانید آن را امتحان کنید.

تنها اشکال این بازی این است که جوندگان زیادی دارد، بنابراین اگر نمی‌خواهید تمام شهرها را ببینید که توسط موش‌ها غرق می‌شوند، ممکن است این یک نقطه دردناک برای شما باشد. اما برای عشق به امید و خانواده، این بازی ارزش دیدن ترکیدن کیسه های موش را دارد که شما را تعقیب کنند.

Stray

stray

Stray بازی مستقل سال ۲۰۲۲ برنده جایزه است و برای رایانه شخصی در دسترس است. بالاخره خواهید فهمید که یک گربه ولگرد در دنیایی عاری از انسان، پر از ربات ها و باکتری های جهش یافته چگونه است. این بازی در مورد سفر یک گربه به جهان سطح با همراه یک ربات است. سرنوشت بشریت در این دنیای پر از هوش مصنوعی در ابتدا مشخص نیست و این سوالی است که تا پایان داستان به پاسخ آن خواهید رسید. این بازی نه تنها از زمانی که شما به عنوان یک گربه بازی می کنید دارای مکانیک منحصر به فرد است، بلکه دارای بسیاری از ایستراگ هایی است که به بازی های دیگر اشاره میکند، که ممکن است به آنها توجه کنید.

God of War

MrGamers GodOfWarRagnarokStory

God of War سرانجام در سال ۲۰۲۲ در ویندوز در دسترس قرار گرفت و این دلیل خوبی برای بازدید مجدد از نسخه قبلی God of War: Ragnarok است.  پس از انتقام گرفتن از خدایان یونان، کریتوس به قلمرو نورس عقب نشینی می کند، جایی که مجبور می شود دوباره با هیولاها و خدایان مبارزه کند تا در کنار پسرش آترئوس زنده بماند. این یک بازگشت خوب است که باعث دلتنگی شما می شود، به خصوص زمانی که روی داستان این زوج پدر و پسر سرمایه گذاری کنید.

 

Elden Ring

Elden Ring یکی از بهترین بازی ها تاریخ شد

ما نمی توانیم بدون برنده بازی سال ۲۰۲۲، Elden Ring (از دیگر برنده های آن از The Game Awards 2022) کار را به پایان برسانیم. چیزهای زیادی در مورد این بازی وجود دارد که دوست داشته باشید، از میم‌های تبدیل شدن به یک Tarnished بدون دوشیزه تا دنیای باز که می‌توانید در سرزمین‌های بین کاوش کنید. اگرچه به داشتن دشمنان دشوار مانند بسیاری از بازی‌های منتشر شده توسط توسعه‌دهنده آن بدنام است، اما داستان و چالش تبدیل شدن به ارباب بزرگ ممکن است چیزی باشد که شما را به بازی آن ترغیب کند.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به بهترین بازی های PC در سال ۲۰۲۳ زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید.

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 2 =